Tuesday 17 July 2012

Rapatkan hubungan dengan Allah Selamat dari fitnah








Surah at-Tin: Allah S.W.T bersumpah dengan Bumi Syam, Bukit Sinai (sebahagian Mesir) dan Mekah. Allah bersumpah dengan bumi Anbiya'.

Tumpahnya darah Syuhada' Palestin', di Gaza dan Tebing barat telah membakar semangat penduduk dunia untuk membantu mereka.

Semoga tumpahnya darah umat Islam di Iraq dan Syria, menyedarkan rakyat Malaysia yang terpengaruh dengan Syiah. Mereka penuh dengan "taqiah" dan "Tauriah".

Pembunuhan saudara kita di Iraq oleh penganut fahaman Syiah, semasa dan selepas penaklukan USA dan sekutunya di iraq, mengambarkan hati budi aliran Syiah itu sendiri.

Pembunuhan saudara kita di Syria menjelaskan siapa dan apa itu Syiah kepada penduduk dunia Islam.

Namun kita bimbang. Kekeliruan akan berlaku sementara menanti kebangkitan al-Haq.

1. Maranya mujahid dari bumi Saudi, Kuwait dan negara teluk yang lain akan disambar oleh blok barat yang bimbang dengan kebangkitan ini.

2. Kita tidak boleh membiar saudara kita terus disembelih oleh Syiah dan kita juga tidak menghalalkan campur tangan kuffar Barat mahupun Timor.

3. Masyarakat berrcakap keikhlasan negara Teluk yang membantu, bukan kerana bimbang jatuhnya pemerintah Arab satu persatu; lantaran bimbang pengulingan diktator berjangkit ke negara mereka pula.

Rapatkan hubungan dengan Allah S.W.T agar kita segera keluar dari zaman fitnah ini sebagai hambaNya yang bertaqwa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...